C i e m n a   S t r o n a   M o c y  
Oficjalne forum sojuszu DarkSide na uni 51 i 56
FAQ  ::  Szukaj  ::  U┐ytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ::  Zaloguj


jak to zrobi─ç?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum   C i e m n a   S t r o n a   M o c y   Strona G│ˇwna » Skrˇcony regulamin sojuszu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Darksider



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 704
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 0:37, 09 Kwi 2014    Temat postu: jak to zrobi─ç?

chc─Ö zapyta─ç czy to normalne, ┼╝e po zazryciu tego leku przed snem, po ok 12 godzinach, rano, on nadal nie jest wch┼éoni─Öty, lecz jest wypadaj─ůc─ů papk─ů (mimo ┼╝e zaaplikowa┼éam go g┼é─Öboko i nie stosuje w tym czasie nic innego)?
[link widoczny dla zalogowanych]
Blizna gleboka jak krater po granacie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kobiety kt├│re maj─ů stopy o numerach 42 i wy┼╝ej piszcie do mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale moze inne dziewczyny znaja odpowiedz, wiedza lepiej?

Dzisiaj jeszcze raz do laryngologa apozniej do neurologa i mam nadzie ze cos wymysla [link widoczny dla zalogowanych] Lepiej p├│j┼Ť─ç w sp├│dnicy czy w spodniach?
co robic w tych w┼éosach czuje sie okropnie jestem blada i wog├│le jest bllleeee.. Do takiej zieleni bardzo pasuj─ů br─ůzy ale takie czekoladowe dodam ┼╝e mam bardzo zdrowe w┼éosy nawet fryzjerka sie zdziwila (farbuje je co miesiac). Fakt, w og├│le g┼éodu nie czuj─Ö, ale nie chc─Ö przegina─ç i jem owoce i warzywa. wchodze i patrze...a tu co?kolejny robaczek sie na swiat cisnie...zuzu gratuluje ci sredecznie...widze ze gonisz mnie..oj gonisz...heh....no widzicie dziewczyny jak to napawa nadzieja....g┼éowy do gory!!!!ja dzi┼Ť po wizycie moj maluszek ma 3 cm,tj 10 tydzien skonczony,fika┼é tak pieknie dzi┼Ť na usg...ze az lekarz sie ze mn─ů smia┼é....ma┼éy albo ma┼éa akrobatka nam rosnie....zuzu...trzymam kciuki za wizyte....daj zna─ç jak tam po...czekamy wszystkie na wiesci.pozdrawiam i dalej trzymam kciuki za reszte przysz┼éych bromkowych mam. [link widoczny dla zalogowanych]
jak dla mnie to powina by─ç przeprowadzona dekoloryzacja oczywiscie po niej w┼éosy nie wracaja do natury poniewaz to dzia┼éa podobnie do rozja┼Ťniacza,wiec rozja┼Ťni je a potem dobra─ç kolor z palety natury w zblizonym do swojego naturalnego no i zostawi─ç niech odrastaja ja mam ten sam problem z tym ┼╝e ja mia┼éam w┼éosy platynowy blond wiec sa zniszczone i kolor sie wymywa ale jest bardzo podobny i w zasadzie odrosty wogole sie nie ro┼╝nia. A ja jak najbardziej wierze ze ktos moze miec174 zm, wazy─ç 58kg i mies 56cm w pasie (moze by─ç ubita) Jakie kom├│rki nowotworowe si─Ö pobudza? HEHEHE Pomalutku zbli┼╝am si─Ö do wagi dwucyfrowej. Ja mog─Ö poleci─ç nowo otwarty salon na ul.1 Maja 21, pracuja tam sympatyczna dziewczyna w bia┼éych w┼éosach, o ile dobrze pami─Ötam ma na imi─Ö Weronika. Fatboy Slim - Rockafeller Skank
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zamienic na 60 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam jeszcze jedno pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A widzieliscie jak Kukulska reklamuje wode mineralna na TVN?
[link widoczny dla zalogowanych]

─çwiczenie powinno zacz─ů─ç ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
lubi─Ö ubrania z topsecret dlatego bsesyjne stram sie wej┼Ť─ç by obejrze─ç katalog a tu nic w dalszym ci─ůgu czy mo─ůecie przys┼éa─ç mi link z katalogiem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzwoni, pyta, najwy┼╝ej przyjedzie za dwa dni Ale z porodem fizjologicznym nie poczekasz. [link widoczny dla zalogowanych] Maslanke mozna pic?
Uwazam ze to jest fyzjer wart polecenia, nie ┼Ťwiruja jak jacys wielcy styli┼Ťci tu wygryzc tam wygryzc i do widzenia, strzyzenie mia┼éam wykonane Mega dok┼éadnie. chc─Ö sie zabi─ç..., a w miar─Ö post─Öpuj─ůcych metamorfoz muzyczka jest coraz weselsza a na fina┼é to ju┼╝ wog├│le ca┼éa orkiestra gra dla gwiazd! Jutro ju┼╝ jad─Ö do szpitala, w ┼Ťrod─Ö zabieg! Na dodatek mam wysokie czo┼éo, a grzywka nawet na bok jest k┼éopotliwa przy takim rodzaju w┼éos├│w. jaka ja glupia bylam jak pisalam po forach i chwalilam sie ze nie zaszlam stosujac przerywany..... [link widoczny dla zalogowanych]
M├│j email: wczoraj wieczorem moja mama robi┼éa dla siebie i dla taty kanapki w opiekaczu.. A teraz czyms sie zajmujesz? ale sa dni kiedy czuje totalna bezradnosc, bezsilnosc, brak nadzieji ze kiedykolwiek spedze chociaz godzine w ciagu dnia zeby o niej nie myslac.. Trzymam za wszystkie z Was kciuki je┼Ťli jednak o mnie chodzi to ten ch┼éopaczyna zupe┼énie nie jest w moim gu┼Ťcie, bo zupe┼énie nie jest m─Öski, a taki ardziej ciotowaty masz chwile dla siebie?wieczory?
[link widoczny dla zalogowanych]
U2 - Sunday Bloody Sunday, New Year's Day, With or Wiyhout You, One
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╝e ona dziwi si─Ö, ┼╝e w og├│le z Cejrowskim rozmawia, bo on w og├│le nie poci─ůga jej fizycznie
[link widoczny dla zalogowanych]

wlasnie skonczylam czytac ostatniego Harry Pottera w wersji oryginalnej,czyli w jezyku krolowej Elzbietki II i jestem bardzo zadowolona,ze jest happy end.zwlaszcza,ze rozwoj akcji wcale na taki nie wskazuje.nie myslcie sobie,ze moja znajomosc angielskiego jest nadzwyczajna,ale jezyk Harrego jest dostepny.
[link widoczny dla zalogowanych]
I rzeczywi┼Ťcie dzielnie towarzyszy┼éa mi od 3 w nocy do 16.
I jak szeroka jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A znacie mo┼╝e piosenke z reklamy NESCAFE??

........................................Masa┼╝e......... [link widoczny dla zalogowanych] Pracujesz od 6-23.
Proponowala bym skontaktowac sie z jakims biurem adwokackim oni najlepiej moga pomoc w takich sprawach. zgadzam si─Ö z Pani─ů Baku┼é─ů Moje usta by┼éy bardzo w─ůskie i g├│rna i dolna warga. Albo maj─ů tak ma┼éo s─Ödzi├│w w Przemy┼Ťlu. mam stracha. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť moze mia┼é taki przypadek, albo slysza┼é o takim przypadku? Zaliczylam juz spacerek, a raczej przechadzke po mercato hmmm, czyli - je┼Ťli p┼éyn wyleci (tzn. mial ktos tak moze po tym gynalginie?? ┼╗eby ocenia─ç po imieniu? Ja chc─Ö do spokojnego, cichego pokoiku, mo┼╝e by─ç bez klamek. w ┼Ťrodku dnia (ok 13) na po┼éo┼╝enie si─Ö - tzw wypoziomowanie w─ůtroby.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz pije tez espresso ze dwa razy dziennie i lampke wina czerwonego dosyc czesto do kolacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
- Pozdrawiam wszystkich cztajacych -Andrzej -47 lat
Kochana, tak jak ktos juz to wczesniej powiedzial, z praca w wakacje moze byc krucho.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo je┼Ťli s─ů komplikacje - to mus, bo ratowa─ç zycie przecie┼╝ trzeba.
Nikola to piekne imie!

3.08 mam wyznaczony termin operacji w szpitalu MSWiA w Gdansku, z tego co wyczyta┼éam na forum to chyba nikogo z 3 miasta nie ma, szkoda bo kazda opinia jest cenna na temat szpitala, opieki itp mia┼éam robiony BAC torbieli ktora tworzy sie w guzku, i przeciwcia┼éa -nie stwierdzono kom├│rek nowotworowych.Chirurg kt├│ry mnie umawia┼é na operacje powiedzia┼é ze podczas zabiegu jet robine wstepne badanie histopatologiczne i to ono zadecyduje ile z tarczycy mi zostanie, i tu nie rozumiem - tzn ze bac i przeciwcia┼éa nie s─ů obiektywne, moze sie jeszce okazac ze ten guzek to zmiana nowotworowa ? [link widoczny dla zalogowanych] cos tam nacinaja w nadgarstku i lokciu ,jakies wiazadelka czy jakos tak
Posz┼éy┼Ťmy i wr├│ci┼éy┼Ťmy szcz─Ö┼Ťliwie. Teraz jestem m─ůdra, ale mia┼éam szcz─Ö┼Ťcie, bo trafi┼éam na super gabinet i lekark─Ö w Zabrzu , kt├│ra robi takie paznokcie laserem. Dziewczyny, prosze pom├│┼╝cie, bo nie mog─Ö si─Ö zdecydowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] ulimiaFuzzy.jpg najlepiej ┼Ťci─ůga─ç wieczorem [link widoczny dla zalogowanych]
Stosuje si─Ö z prostego wzgl─Ödu je┼╝eli jeste┼Ť naci─ůgna na pieniadze. ona trafila na taka promocje i ma szczescie... ale jak sie wszystko wyjasnilo to mialam niezly ubaw z samej siebie Chyba masz racje Jesienna mamo... Obok Grupy ┼╗ywiec, kt├│ra jest najwi─Ökszym pracodawc─ů w bran┼╝y piwnej, respondenci w badaniu oceniali 149 najwi─Ökszych pracodawc├│w w Polsce. Te┼╝ jestem jego fank─ů Hej,na mnie niestety ta poduszka nie dzia┼éa,┼Ťpi─Ö w nocy 2-4 godziny i to z przerwami,ci─Ö┼╝ko oddycha─ç a Marcelek kopie jak oszalaly.upa┼é te┼╝ dokucza ale wychodz─Ö rano i p├│┼║nym popo┼éudniem z dzie─çmi.w dzie┼ä jest w domu ch┼éodno.wczoraj by┼éam z nimi w sali zabaw,rewelacyjnie same sie bawi┼éy w basenie z kulkami,skakaly na zamku dmuchanym i na wielu innych urzadzenich.przesiedzialam ca┼é─ů godzin─Ö przy stoliku a one szalaly i nie chcia┼éy wyj┼Ť─ç.p├│┼║niej wrzuce zdj─Öcia na maila.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i dodam, że jak czytam jak inne dziewczyny pochudły to dostaję skrzydeł!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
The Beloved - Sweet Harmony.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum   C i e m n a   S t r o n a   M o c y   Strona G│ˇwna » Skrˇcony regulamin sojuszu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
  ::  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio│. Programosy   ::  
Regulamin